torsdag 17 juni 2010

Världen utanför

Idag har vår lilla familj gjort premiär på stan. Jag gjorde en snabbraid på H&M eftersom jag för tillfället inte passar några kläder. Gravidmagen börjar att krympa men det hänger och slänger lite fortfarande. Och resten av kroppen är på efterkälken. Alltså, jag kan inte ha mina gamla kläder än och mammakläderna passar dåligt. Och dessutom äger jag inte många plagg med knappar framtill, vilket man ju behöver för att smidigt kunna amma.

Inhandlade ett par hantlar på Stadium också! Nu jäklar ska det tränas överarmar och nu kan jag faktiskt gå helt smärtfritt så snart kan man komma igång med promenader!

Idag har Isabelle inte velat sova speciellt mycket. Nä, hon skulle vara vaken och ligga och titta mellan måltiderna. Nu är det läggdags och jag hoppas att hon är så trött att hon sover länge inatt :)

Fortsättning följer....

1 kommentar:

Mattias, Karissa & Enzo sa...

Grattis igen! Vill gärna se en bild på tössen.
Kram
ps
Jag går fortfarande runt med magen och håller tummarna varje dag att det ska komma igång. Har 9dagar kvar tills beräknad datum, hoppas verkligen att jag inte går över.