onsdag 21 september 2011

Jodåsåatteeeeee.....

Nu har datorn kraschat. Brunnit. Ja den brann litegrann. Det kom rök och vi fick vädra. Det ironiska i det hela är att vi samma dag gav bort vår gamla "räddare-i-nöden-laptop". Ha ha! Så nu får jag blogga från mobilen och andras datorer sålänge. Fasiken så funktionshindrad man blir då. För jag använder faktiskt datorn till mer än nätshopping och blogga. För att trösta mig lite utförde jag seriös shopping till mig och Isabelle. Köpte bland annat matchande rosa koftor til oss. Inte klokt så putte-nuttigt! Nu bara väntar jag på mina puderrosa UGGs, så ska jag och Isabelle gå omkring och fluffa i rosa hela hösten. Och förhoppningsvis kan jag blogga lite om det också. Från en sprillans ny dator.

kofta från H&M

1 kommentar:

Lilla h sa...

Jag har shoppingförbud. Du kan väl tänka dig hur synd det e om mig :-(