torsdag 16 februari 2012

Renoveringsbehov

Att renovera hus är en sak. Men jag då? Jag är i behov av renovering. Och då menar jag en renovering av mig själv. Jisses. Vi snackar håret, fötterna, naglarna - allt! Inpackning, klippning, slingning, vaxning, brun utan sol...just bring it!
Jag försöker dock ta hand om insidan av kroppen genom att hälla i mig den fantastiska oljan Udo's Choice med omega 3,6,9 från växtriket. Den torra vinterhuden mår faktiskt toppen av denna olja!

Udo's Choice
Våren. Var är du? Kom nu!

3 kommentarer:

Maximus sa...

Tack för det tipset! Jag är så trött på torr hud och torrt hår!!! Kram

Fantomen sa...

Jag har använt Udo kontinuerligt nu en och en halv månad och senaste hårtvätten var håret glansigt! Därför kunde jag med gott samvete slinga mitt hår. Och håret var redo, för färgen blev toppen.

barnbarnslivet sa...

bandNej,det blev inte rätt för ovanstående sa...