söndag 4 maj 2008

Vart tar tiden vägen?

Söndag...så har återigen en långhelg gått alldeleles för fort. Har njutit av fint väder, god mat och trevligt sällskap hela helgen. Befinner mig i husletar-tagen och givetvis vill man ha ett hus ännu mer när solen skiner och knopparna slår ut. Frossar i heminredningsmagasin och surfar på Hemnet!

Två powerwalks i helgen, inte illa...eftersom jag proppat mig full med godis och glass hela helgen kändes det som ett absolut måste!

Samlar energi inför en hektisk vecka. Kommer att ha det stressigt på jobbet, har en deadline på fredag och så ska jag på konferens dessutom....Ja ja, det blir till att jobba kväll. Ska städa och styla lägenheten inför kommande visning denna vecka. Däremellan ska jag hinna med träning också var det tänkt! Ska försöka att inte låta stressen ta överhanden...Snart är det ju fredag igen!

C.

Inga kommentarer: