fredag 15 augusti 2008

Faboulus Friday

Trött....tog bussen till jobbet imorse. Läste Metro om någon känd bloggare som kallar sig Blondinbella. Hon och hennes kända unga blogg-kolleger var upprörda på Alex Schulman över något. Ha ha, dagens i-lands problem...

Har tillbringat större delen av förmiddagen med att prata med reklambyrån. Ibland fattar jag inte att de orkar vara så kreativa hela tiden. Tur att jag inte jobbar på byrå, jag har typ en kreativ kvart i veckan. Eller, egentligen beror det mer på lathet och tålamod, många säger att jag är kreativ men har för lite tålamod.

Malmöfestivalen hägrar...usch, det blir så trångt i stan och så kommer förortsbefolkningen in och skrålar och bökar runt med sina barnvagnar! Gärna iklädda uppvikta jeans, en färgglad tröja från Lindex, gympadojjor eller sandaletter inköpta på Din Sko och som grädde på moset ett fake D&G skärp inköpt i Thailand i julas. D&G är för övrigt så förorts-Dior...Bling bling!

Nä, min fantastiska fredag vet jag inte hur jag ska spendera än, men ett glas vin hade varit gott. Sen ska jag fundera ut hur jag ska marknadsföra min blogg... :-)

Ciao!

Inga kommentarer: