måndag 4 maj 2009

Fullt upp!

Valborgshelgen har verkligen varit fullt upp! Inte hunnit blogga heller :(

Har varit på 40-årsfest, fikat med moster, grillat med föräldrar och svärföräldrar och hunnit med säsongspremiär på Lilla Torg! Ja förr var man ju där redan i mars och hängde på uteserveringarna men numera hinner det gå ända till maj innan man får tummarna loss! För er som inte vet så är Lilla Torg ett litet pittoreskt torg i Malmös Centrum som är kantat av restauranger och barer med uteserveringar. Under sommarkvällarna är det Malmös mittpunkt! Tycker jag iaf...

Förra veckan var jag inne på Baglady och skulle handla en present till en speciell dam som nyligen fyllt 40. Hittade ett jättehäftigt armband till henne som jag tror kan passa perfekt. Det är både tufft & sött på samma gång, precis som hon :). När jag skulle betala i kassan säger min mamma: "Har du sett fyndhörnan?" Och det hade jag ju helt missat så jag gick loss och införskaffade 2 halsband till mig själv!


Så nu har jag också blivit en Baglady... :-)
Idag blir det golf i blåsten...Ciao!

Inga kommentarer: