torsdag 11 juni 2009

Oj oj oj

Vilket rabalder det blev igår då! Kul att det sker en debatt på nätet, det är väl ett bättre forum för uttryck än att stöka ner på gatorna. Egentligen ska ju inte denna bloggen handla så mycket om politik men jag är ju en engagerad människa så det kan inte hjälpas att allt mode varvas med lite samhällsrealism (om man nu får kalla det så). Nåväl, jag tänker inte be om ursäkt för den jag är och det jag står för och vill här i livet. Tänker inte heller tolerera hot eller förstörelse av egendom! Hoppas att folk står upp för VH på lördag. Nu är det nog om detta för ett tag.

Jag vet att jag tjatar om det ibland men vi som har några kronor över i månaden, skänk en slant till WWF, WSPA eller varför inte Katthjälpen i Malmö eller någon annan organisation som gör insatser för att rädda oskyldiga djur. Det är iaf en fråga som jag tycker är viktig och som engagerar mig! Såhär i kristider brukar alltid sådana frågor komma i skymundan...



Hörs i helgen :-)

Miao & Ciao

Inga kommentarer: