tisdag 16 juni 2009

32 par...

...skor har jag...och det är vår/sommarskor jag talar om då. Och ont om skoförvaring. Vilken tur att min söta man föreslog att vår Billy bokhylla numera skulle fungera som skohylla! Så där står de nu...mina inköpta skapelser....Och om ett tag ska jag åka på semester, med bil. Ja ni kan själva tänka er vad det innebär! Gott om plats....he he :-) Och fler skor. Mina skor är mina bästa vänner just nu!


Pumpsen med träklack valde mannen åt mig i söndags. Love them!

1 kommentar:

Surra sa...

På Ikea finns en underbar sak söm är ett 4-pack skolådor för 99 kr. Inte nog med att de är snygga i tyg, de har en lucka framtill så att du inte behöver flytta om på lådorna och luckan är GENOMSKINLIG. Hur snygga är inte dessa lådor?? De är min nya förälskelse. Jag har nu fin ordning på mina ca 60 par skor i klädkammaren =) (Har tyvärr ingen bra lösning på stövlar än)