måndag 6 juli 2009

Tillbaka

Nu har jag haft bloggsemester ett tag. Ska ta bättre hand om bloggen nu. Fast jag vill lägga in en varning för att jag kommer att vara borta i 2 veckor snart. Men ska försöka att uppdatera er från södra delen av Europa via mobilen... Men än är jag här ett tag till!

Har köpt en ny brudklänning. Jo ni läste rätt...Den andra, som är en ljuvlig designad skapelse, är för varm och lite omständig att bära på en bröllopsfest där 80 procent av tiden går till att dansa...typ. Har ingen bild på den än men det var faktiskt mannen som hittade den. Tänk att få välja brudklänning till sin fru, ha ha...

Det ska bli så skönt att komma iväg...även om vi ska ha bröllopsfest så blir det ändå avkoppling...





Makedonien juli 2007...Louis Vuitton hatten har jag fått av en snäll vän. I löv it!

Inga kommentarer: