tisdag 4 januari 2011

A good hairday

Idag var jag hos frissan för att rätta till förra veckans misstag. Frisören, som jag aldrig gått till innan, missuppfattade helt vad jag menade. Detta ledde till att jag blev rödbrun i håret istället för mörkblond med ljusa slingor. Nåja, så har man provat den hårfärgen. Men jag måste säga att jag trivdes inte alls! Gör om gör rätt! Och nu är jag alltså tillbaka i normaltillstånd.....eller åtminstone på god väg mot en blond vår. Precis som det alltid har varit. F-n vad håret är viktigt!

Inte den bästa bilden tagen såhär halvtolv på kvällen. Men vi går mot ljusare tider i alla fall....

1 kommentar:

ellenojag sa...

Jag håller med dig, håret är viktigt! ingen bra hårdag är nästa lika med ingen bra dag ;) gillar inte alls att gå till frisören, även om det verkligen skulle behövas för min del nu, så skjuter jag upp det hela tiden ;)