måndag 27 augusti 2012

Minisim!

Vi kom in på minisim till slut! Och vad glad jag är för det. I ny svart simbaddräkt gjorde Isabelle alias Tuffe Uffe entré på simskolan. Vi har inte varit i bassäng med henne sedan hon var 6 månader, det var då vi avslutade babysimmet. Men hon var som en fisk i vattnet. Hoppade från kanten och hade sig.

Min farfar sade alltid att jag hade simtalang (hur han nu kunde veta det han som var tennisspelare), jag lärde mig simma tidigt, runt 4 år tror jag att jag var. Och jag älskar vatten, att vara i, under, över. Kanske har hon det från mig. Men jag var nog lite mer reserverad som barn enligt mina föräldrar.

Men denhäringa ungen alltså. Vad ska det bli av henne? Hon är ju inte rädd för någonting. Alls. Mina nerver...

Pappa hade fullt sjå att hänga med :-)

2 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Hon kommer att gå långt :) kram Diana

Lilla H sa...

Hej! Tapeten kommer från Sandberg. Finns med guldkronor, rosa kronor eller blåa. Vi satte in den i Haleys rum när hon föddes. Älskar den!