fredag 2 november 2012

November

November är en lite tradig månad, är den inte? Det är ju så mörkt och jag har inte hunnit vänja mig ännu! Denna november ska jag muntra upp mig med att tända ljus, bjuda goda vänner på middag, börja styrketräna och åka till Stockholm. Det här med träningen dårå....En PT som jag samarbetar med i mitt jobb brukar säga: kvinnor ska äta mer protein, riktiga måltider och styrketräna. När jag var i Norge på det underbara hotellet så passade jag faktiskt på att styrketräna. Och då märkte jag hur mycket min kropp behöver det och vad jag har saknat det.

Så det är dags att börja lyfta skrot mina vänner.

bilden lånad från www.motionsguiden.se

1 kommentar:

Kanestro sa...

Börja med CrossFit Lotta.
Det ger snabbt resultat och är fantastiskt roligt. Och detta är det Edna (största motståndaren till gym)som skriver!