måndag 31 augusti 2009

Snäll flicka....

Nu har jag bestämt mig för att inte vara den snälla lilla flickan längre. Eller, rättare sagt, jag vill inte uppfattas som den snälla flickan. Jag vill ju vara snäll för jag tror trots allt mer på att godhet lönar sig. MEN bara för det innebär det inte att man inte kan vara bestämd. Och det tänker jag bli bättre på. Annars äter ju folk upp en tillslut.



By the way...har köpt jordklotets dyraste tyg på Laura Ashley. Undrar om det är en butik för snälla flickor förresten....? Jag undrar hur Laura själv var...eller är?



Såhär ser det ut...något ljusare i verkligheten. Min mamma ska sy ett draperi till en Billy bokhylla av detta. Very british chic yes.... www.lauraashley.com




2 kommentarer:

Maximus sa...

Bestämd gumman???? Du är ju väldigt bestämd och säger vad du tycker och det beundrar jag dig för. Är det nån som utnyttjat dig för att du är snäll?
Kram

MiaLisa sa...

Åh, det kommer ju bli jätte snyggt med tyg för. Att jag inte tänkt på det! Hm, jag tror jag stjäl din ide. :-)

Nä snäll bör man nog endast vara när det passar. men är man inte snäll när man är rak och ärlig? Så har jag alltid sett på det iaf. och du är ju väldigt rak och säger/skriver din åsikt. :-)