lördag 7 mars 2009

Ikväll skulle jag ha haft lite tjejkväll med goda coctails och melodifestival...Men tyvärr var det ingen som kunde förutom en. Så är det nästan alltid. Har jag sällsynt upptagna vänner? Jag kanske ska sluta bjuda in folk så får de bjuda in mig till saker istället. Men jag tycker ju om att ha fest och bjuda hem folk. Jag skulle gärna göra det ännu oftare men det är så trist att få nej eller så blir man aldrig tillbakabjuden. Men så kanske inte man ska tänka...
Visst, vi hade bröllop precis så de kanske är trötta på mig. Vem vet. Kanske nån blir upprörd för att jag skriver detta men det är bara så jag känner och det står jag för. Jag tycker inte mer eller mindre om någon för det.

Får väl göra ett nytt försök nästa helg att bjuda in lite folk. Då är det ju trots allt final i Melodifestivalen och då kan det ju passa med lite fest!

Inga kommentarer: