tisdag 31 mars 2009

Vårtecken!

Jag har återupptagit mitt golfintresse igen. Igår var det dags att slå på de hårda vita små bollarna. Tränade lite närspel och puttning också. Givetvis hann man med att kolla in vårmodet i shopen. Och golfmodet har blivit ganska poppigt faktiskt! Det är slut på tråk-beiga byxor och mossgröna slipovers.

Nä, här lös det av karameller! Pikétröjor i lime och rosa, pepitarutiga shorts i turkos, vita vindjackor, chockrosa fleecetröjor, röda västar och mycket mycket annat. Klart att man blir inspirerad och nu måste jag rota fram min gamla J. Lindeberg jacka som passar utmärkt till golfspel på våren! Bild kommer när jag hittat den!

Men först ska jag försöka att ta det där gröna kortet som aldrig blivit av...Och då måste jag investera i ett par golfskor!

Skor från Adidas, finns hos http://www.golf3000.se

Inga kommentarer: