söndag 14 november 2010

Sköna söndag!

Igår var jag ute och åt med en kompis. Första utekvällen på ungefär ett år! Vi drack gott vin och jag käkade grillad röding med grönsaker och mangosås - smarrigt! Sedan gick vi en vända till Lilla Torg för en drink...vid tolv-tiden började jag (och min kompis) känna av kvällens alkoholintag (vilket bestod av en Cosmo och två glas vin!!!) och tröttheten gjorde sig påmind. Så det var bara att sätta sig i en taxi och åka hem. Kände mig som en gammal tant...det där med partyprinsessa känns väldigt avlägset, ha ha...

Väl hemma var det jäkligt skönt att ta en dusch och krypa ner i sängen där Isabelle och hennes far låg och snusade. Dock fick jag inte så många timmars sömn då Isabelle fick lite magknip vid 5-tiden. Puh...Men sen fick vi sova till 10 så det var snällt av henne tycker jag!

Idag har vi promenerat i Höllviken, köpt varma raggsockor till Isabelle och fikat! Nu blir det myskväll med ryggbiff och glass, medan vi kollar på vår kompis Zlatan och the Event på SVT förstås!


Grattis på fars dag!

Inga kommentarer: