torsdag 7 maj 2009

Dagens...

Igår gjorde jag mitt uppspel och klarade mitt gröna kort i golf! Känns ju skönt att äntligen ha det. Så idag skulle jag gå ut på riktig bana men det gick ju käpprätt åt helvete kan man säga. Det är väl så det är i golf. Jag hittade varken greppet, svingen eller bollen för den delen. Usch så trist...Vill bara glömma allt vad golf heter just nu.

Ikväll blir det nog en löprunda också, det går iaf framåt med löpningen! Sen ska jag mysa med god mat och kolla på hockey!! Ska fundera ut någon god efterätt också. Vart hittar man goda men nyttiga efterätter? Eller ska man bara skippa det där med att vara nyttig och fokusera på det goa? Får bli nåt med choklad tror jag...

Imorgon blir en spännande dag, då ska jag och Linus fotograferas för Sydsvenskan. Men mer än så tänker jag inte avslöja förrän imorn!

Ciao

Inga kommentarer: