torsdag 23 april 2009

Ellos vs ELLE

Ahh...Det är sol varje dag nu ju! Kan man vänja sig vid! Fluktade igenom H&M igår och måste säga att de har en fin fin kollektion i år. Snygga färger och en massa schyssta klänningar och byxor. Annars brukar det mest bli toppar därifrån för min del. Fick hem ett erbjudande från Ellos också. Kunde givetvis inte låta bli att kolla in deras shop online! Ellos har väl alltid klassats som lite tacky åtminstone förr. Då satt man och glodde i den otroligt tjocka katalogen som kom i brevlådan. Men man beställde aldrig nåt.

Apropå Ellos så ska jag berätta en rolig grej. När jag var yngre tog jag lite modellbilder och en av dessa hängde på väggen i min gamla lägenhet. En av de första gångerna som min man A kom hem till mig kollade han in bilden. Han tittade en stund och sade glatt:

"Du ser ju ut som du kunde va med i ELLOSkatalogen!"

"VA SA DU?!" sa jag helt chockad. "ELLOS? Ska jag ta det som en komplimang eller?" Jävligt förnärmad...Tyckte han kunde sagt ELLE istället... Men men han menade ju väl :) Ha ha...

Ett fynd från Ellos, finns i massa häftiga färger. Dessa beställde jag!

Inga kommentarer: