fredag 24 april 2009

Pretty in pink?

Jag skulle ju berätta om mina fynd som jag gjorde i påskas. Min svägerska tipsade mig om en outlet en bit utanför Växjö, Kosta Outlet. Jag är ju ingen större fan av outlets annars, brukar aldrig hitta något. MEN efter att ha spanat in vad hon och hennes man hade köpt så begav vi oss dit, högst förväntansfulla! Det fanns i stort sett bara märkeskläder....Tiger, Malene Birger, Replay, Tommy Hilfiger, Whyred...för att nämna några. Och 50-70 procent på allt! Jag gick främst loss på Tigerplaggen som det var 70 procent på. Visst, några av plaggen hade ett par säsonger på nacken men om man är ute efter basplagg så vad spelar det för roll?

Och helt plötsligt så sprang jag på en rosa skapelse...en J Lindeberg trenchcoat för 400 kr! Den hade kostat 3000....Ja då kan man inte motstå. Somliga i sällskapet var lite negativa till färgen men va f-n, jag gillar rosa och passar i det dessutom, så....
Eftersom jag nu har börjat att spela golf på allvar så har jag länge gått och sneglat på snygga golfkläder i shopen där jag spelar. Men jag har varit lite för snål och avstått från att handla. Men så på den här outleten så springer jag på märket Abacus som gör snygga och bekväma plagg. Och det ligger drivor av coola shorts, toppar och vindjackor! Så jag plockar på mig lite av det också!




Hur som helst, har ni vägarna förbi Småland, missa inte denna lilla guldgruva!

Inga kommentarer: