måndag 20 april 2009

Vårstädning!

Nu har jag haft semester från bloggen ett tag, ibland behöver man det för att hämta lite ny inspiration! Helgen gick i vårstädningens tecken. Jag och mannen hann med att vårstäda balkongen och köpa nya blommor, plockade fram vår- och sommarkläderna och jag slängde en hel sopsäck med urtvättade plagg och gamla stövlar, yes! Jag har också målat om en gammal byrå men nu återstår ett problem...Vet inte var jag ska ha den...Förrådet fick också en ansiktslyftning och en utrensning. Två besök på tippen denna helgen :)!

Nu är ju våren här på allvar och det känns så skönt att ha ljusa vårkappor hängandes i hallen istället för svarta rockar. Senare ska jag berätta om mina påskfynd som jag gjorde på Kosta Outlet i Småland.

Tyvärr är det lite problem att läsa hela inlägg på bloggen just nu, det beror på annonserna i sidkant men jag jobbar på att fixa det!

Ciao så länge!

Inga kommentarer: