onsdag 19 november 2008

Sicket väder!

Fyyy viket väder...Blir verkligen trött & låg av detta gråa lock! Tur att man har julmys, en massa födelsedagar, glöggpartyn och Stockholmsvisit att se fram emot. Sen så vänder det ju och bli ljusare och DÅ är det ju strax dax för bröllopet!

Idag var jag & sambon på Ikea och handlade TV-bänk och nytt soffbord. Nu är snart allting vitt i vardagsrummet....hmm...men jag tycker om det och snart ska ju all julbelysning upp!

Givetvis var det ju något fel på ena gaveln till tv-bänken så sambon har nyss varit och bytt. Alltid är det något och ibland är man bara dumsnål som åker till Ikea när man ändå får mecka så mycket! Men ok, det blir väl bra tillslut....Förresten såg vi Gudrun Schyman där, hon skulle nog också köpa tv-bänk. Ha ha...kan se henne med chipspåse och mysbyxor framför ett avsnitt av Greys Anatomy!

En annan sak som jag har lovat mig själv är att sluta läsa Aftonbladet och Expressen (både på nätet och i pappersform)! Fy farao vad mycket skräp och hemskheter de skriver om. Och nä jag känner inget behov av att veta allt skit de skriver. Dålig journalistik är det också.

Slut för idag.
Ciao

Inga kommentarer: