måndag 22 juni 2009

Jag hinner knappt blogga längre...På jobbet är det fullt ös nu och man hinner inte med allt det där som man vill!

Midsommar blev en helt ok kväll trots allt. Jag och A satt och firade själva här hemma med sill och egenhändigt gjord snaps. Mycket spontant gjord snaps kan jag tillägga....

Jag jobbade halva dagen och vi var båda helt slut efter en hård arbetsvecka och somnade i soffan efter maten. Ja se åldern...Men efter en spontaninbjudan av våra grannar till deras föräldrars hus så stack vi efter mycket om och men dit och träffade en massa härliga människor!
Och med tanke på mitt förra inlägg så kan jag ju säga att det inte är så enkelt när man som vi, befinner sig mellan olika faser i livet. Vi är nygifta men har än så länge inga barn och då hamnar man lite ikläm ibland mellan barnfamiljer och partysinglar!

Hur som helst ska jag inte klaga för jag tycker om och uppskattar mina vänner väldigt mycket!

För tillfället är jag extremt trött...jag tror att det där fenomenet med "nytt jobb-tröttheten" börjar komma ikapp mig. Men denna vecka ser jag fram emot härliga sommarkvällar som man kan tänka tillbaka på i höst!

Inga kommentarer: