onsdag 16 november 2011

Temperamento!

Isabelle är en glad tös. För det mesta. Ja alltså om hon får som HON vill. Ibland får hon inte som hon vill. Och detta kan gälla saker som exempelvis:

- när hon hämtar fjärrkontrollen och ska se på Bi-bi (Bilar) men jag säger nej
- när hon inte får dricka ur mitt glas
- när hon inte får leka med mina glasögon

Och då kastar ungen sig ner på golvet och bryter ihop. Hon gråter inte utan hon bara bryter samman i en hög och tjuter eeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! Det tar ungefär 10 sekunder sen går det över. Helt ok och jag börjar vänja mig. Något jag inte vänjer mig vid är att pressa ner en 84 cm lång krabat i en vagn. Fullt påklädda båda två och med gassande värme i hallen.

Hon har sin fars temperament. Japp det är helt klart så (ehumm). Dessutom läste hon ett recepthäfte om hemlagad pizza imorse och smackade med munnen. Joråsåatte.......DET är iallafall från hennes far.

Du är världens bästa och roligaste unge!

Inga kommentarer: