tisdag 5 juni 2012

På begäran - Cocosa!

Nu har jag hört från lite olika håll och kanter att jag borde blogga om produkterna jag jobbar med. Egentligen vill jag inte blanda in jobbet i den här bloggen men ok. Jag gör ett undantag.

Cocosa. Kokosnötolja. Varför ska vi äta det då? För att det är ett ekologiskt, oprocessat fett som du kan använda till allt! Ut med stekmargarinet, oljor i plastflaskor och annat som är sönderprocessat. Cocosa Extra Virgin framställs av det färska, vita köttet från kokosnöten och innehåller bland annat mellanlånga fettsyror som du exempelvis också finner i bröstmjölken. Bra för huden, håret, fettförbränningen - you name it! Så minska ner på kolhydraterna, ät mer protein, grönsaker och framförallt, välj ett bra fett! Finns i din hälsokostbutik.

Cocosa Extra Virgin, till bakning, i grytan, på mackan! Doftar och smakar ljuvligt!

Cocosa Pure, utan smak och lukt av kokos. Idealisk till stekning eftersom den tål höga temperaturer.

1 kommentar:

Mamman till L& L sa...

Jag har haft sådant som hårmask, men aldrig provat det i mat. Men det kanske jag skulle göra då :)