torsdag 1 april 2010

Vad önskar ni er i påskägget?

Idag strålar solen och jag sitter snorförkyld inomhus (än så länge) och tittar ut. Förra veckan var jag på besök i Gränna hos min kompis och hennes lilla bebis Alice som är 8 månader. Söt som socker men jag tror allt att det var hon som smittade mig! ;-)

Nåväl, påsken är här och idag kommer brorsan med familj ner till Skåne. Imorgon blir det grillning hos oss. Mycket exotiskt tycker säkert Stockholmarna som fortfarande har snö på tomten. Men här är det nästan bikini-time!

Det ska bli härligt med påsk, får allt se om jag får ngt påskägg i år! Vad önskar ni er i ert påskägg? Ett par diamantörhängen och en massa godis önskar jag mig :-)




Här är en bild från förra påsken då vi var på Skansen. Skinnjackan kan jag inte knäppa i år och känner mig mer som den där björnen....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aj då, Alice ber om ursäkt om hon smittat dig, det var ju inte meningen. Hon har varit lite snorig denna veckan så det är ju fullt möjligt. Men oj vad trevligt det var att ha dig här i alla fall. Nästa gång lovar ALice att inte komma dragandes med läskiga bakterier. Kram och glad påsk! /Linnéa

Maximus sa...

Jag önskade mig och fick lite lugn och ro i påskägget och så klart lite godis :-)

Hoppas allt går bra och att vi kan ses snart gumman!
Kramar