måndag 26 april 2010

Vart är vi på väg?

Vilket fint samhälle vi har skapat i Sverige och Malmö...

Barn som förgriper sig på andra barn, kriminella ungdomsgäng som hotar förskolor, rån, mord, djurplågeri, knark, trafficking, slavhandel mm. Och allt som oftast är det Malmö som är i centrum och statuera det skrämmande exemplet i media. Man skäms ju för f-n snart för att säga vart man bor! Jag undrar om den röda falangen i stadshuset är nöjda med vad de har skapat?

När jag startade denna bloggen för 2 år sedan tyckte jag om bloggens namn. Jag är från Malmö och då var jag stolt över det. Nu funderar jag på att byta....Både bloggnamn och hemkommun!

1 kommentar:

Emil sa...

Delar mycket av din oro. Jag tycker att Malmö har mycket kvar att göra när det gäller brottsbekämpning och annat.

http://moderatprat.blogspot.com/