söndag 15 juni 2008

Resfeber

Har löjligt nog resfeber ikväll..Hatar att resa! Ja tills jag sitter på flyget alltså, för då är det roligt - då kan jag slappna av. Tror alltid att något ska gå snett.. Dessutom ska jag resa med folk jag inte känner - DET är jobbigt! Alltså jag är inte flygrädd eller något sånt, nä jag är nog flygplats- & incheckningsrädd. Så knäppt...
Anledningen till resan är en konferens med jobbet i Italien...Så jag borde egentligen vara ljublande glad då ITALIA är mitt favoritland.

Nåja, jag har iaf lyckats packa mycket smart - alla kläder går i vitt, svart, mörkblått och guld och lite röda inslag. Med andra ord, allt går att kombinera. Mkt nöjd över detta. Problemet är skor...har bara med fyra par. Och det är jag stolt över! (Ja vadå, hur lätt är det att veta när alla kvällsaktiviteter är hemliga?!)

Forza Italia!
Arrive derci!

Inga kommentarer: