måndag 2 juni 2008

Vem läser min blogg?

Jag tror inte så många läser min blogg. Min sambo säger att han läser den så att han kan få veta hur jag tycker och tänker. Ha ha...Finns det blogg-kurser? Och på alla möjliga sidor ska man "pingla" och "twingla" sin blogg. Que?

För övrigt så är det ju otroligt varmt och skönt ute idag, jag vill ut ur detta fängelse! Nu! Vill ikläda mig min nya röda bikini (á la 50-tal) och inta en solstol + skvaller blaska. Till detta vill jag dricka en jordgubbssmothie och lyssna på vågornas brus. Bikinin är grymt skön och snygg och inköpt på Åhléns...fem minuter efter att jag ätit en pizza! Slå det om ni kan!

Ciao

1 kommentar:

Maximus sa...

JAG läser din blogg och det är bra att Alex läser den också! Killar SKA intressera sig för sina flickvänners liv och tankar och hör sen!