fredag 13 juni 2008

Handlingsförlamad gräsänka

Har en hel helg för mig själv....min blivande make (vad vuxet det låter he he) är på fotbolls EM. Jaha...och givetvis borde jag planerat in en massa roliga grejjer som jag kan passa på att göra. Men...tiden har liksom inte funnits för att planera. Och det verkar som om hela världen har gjort andra planer denna helg! Vad har hänt med spontaniteten hos folk!? Ja..den verkar ha försvunnit helt i vår umgängeskrets i alla fall...Tur att jag inte har problem att vara med mig själv...men ändå.

Så nu sitter jag här och funderar ut saker som jag kan göra...låt se...
- Titta på fotboll på tv
- Passa på att handla godsaker som bara jag vill ha
- Umgås med mina föräldrar
- Gå en promenad
- Gå ut med katten i sele
- Ta sambons bil och köra en runda (ha ha älskling)
- Hyra en massa romantiska komedier
- Träna
- Köpa en bunte skvallerblaskor att frossa i
- Åka till IKEA
- Städa

Fortsättning följer...


-

1 kommentar:

Maximus sa...

Ha ha du vet väl att du ALTID kan göra saker med mig även om jag snart är mamma! Leve spontaniteten och låt oss aldrig bli gamla och förgrämda i sinnet!