söndag 24 augusti 2008

jakten har börjat

Var och provade brudklänningar med min mamma i helgen i en lagom liten mysig butik i stan. Medan regnet öste ned utanför klev jag i och ut ur vita klänningar i cirka två och en halv timme. Siden, spets, tyll och pärlor stod som skyar omkring mig. Maräng, gräddbakelse, enkla skärningar, axelbandslöst.....Ja det finns alla varianter...Men jag har nu kommit fram till vad jag passar i och tror att jag redan har hittat den perfekta klänningen. Kan inte avslöja för mycket eftersom min tilltänkte inte ska veta hur jag kommer att se ut. Men eftersom det är så roligt att prova brudklänningar tänker jag självfallet gå igenom en rad butiker innan jag slår till!!

1 kommentar:

Maximus sa...

Sjukt roligt att läsa om dina äventyr på sistone!! Själv är mitt liv så där lagom glamouröst med en mage som ser ut som en degklump och matning av bebis var tredje timme men SHIT vad han e UNDERBAR!!!