onsdag 14 december 2011

Fyra veckor

På fyra veckor ska jag....
renovera ett hus, flyttpacka, köpa julklappar, fira jul, fylla 37, planera klädvalet inför, samt gå på en födelsedagsfest med 70-talstema, fira nyår, renovera lite till och packa upp kartonger, skola in Isabelle på sin nya förskola, köpa en bil och börja nytt jobb!

Utöver detta behöver jag även hitta jobbhjärnan och komma över det lilla onda i maggropen som infinner sig när jag tänker på att jag inte ska vara med Isabelle lika mycket som nu. Pooha.


Så mina vänner, om jag inte svarar i telefon, eller på sms, eller skickar julkort för den delen, så vet ni varför. Jag stressad? Nädå.

Är det nu så att ni känner för att greppa en roller, skruvdragare eller bara vill komma med pepparkakor och glögg (som jag för övrigt bara druckit EN GÅNG i år!) är det bara att gå loss i kommentarsfältet.

Frågor på detta?

2 kommentarer:

Linda Kapusta sa...

Det låter helt galet. Från hela mitt hjärta - LYCKA TILL .. med allt.

(Om du inte hittar nåt kul till 70-talsfesten så gör det inget, har hört att nakenfester var inne det årtiondet.)

Keeya sa...

Jag lider med dig och kan bara konstatera att typ så ser det ut för mig med! Förutom nytt jobb och att renoveringen får ta sin tid istället. Men en bebbe som gillar att sparka på kissblåsan och fiffi så att det kryper i skinnet på mig! Kramisar