lördag 4 december 2010

Endast mamma är vaken

Idag bar det upp till stan för lite julmarknad och shopping. Årets första julklapp är inhandlad och det blev så klart till Isabelle! Vi besökte även St Gertruds julmarknad och jag fick äntligen handla en julkrans till dörren. Ikväll är mannen ute och roar sig och jag har myst med Isabelle här hemma. Hon har varit en pärla, drack sin välling och somnade sött vid åtta-snåret. Jag har tänt ljus och tittat på "Så mycket bättre"...och till och med hunnit se en film. "The Proposal" med Sandra Bullock. En feel-good, romantisk komedi som jag i normala fall inte hade fått välja om mannen varit hemma!

Utanför faller snön just nu och det är alldeles stilla....endast mamma är vaken....

3 kommentarer:

ellenojag sa...

Låter som en super mysig dag, va blev det för julklapp?
Ja ponchon känns som ett riktigt bra köp, kommer jag eller jag menar Ellen, använda mkt ;)

Keeya sa...

Tack så mycket och din kväll ser ju likadan ut som min ;) heheh

barnbarnslivet sa...

Det var en trevlig julmarknad..
Har du ätit en "Bulle de Luciè"?
Kram