fredag 3 december 2010

Vilken jakt

Det var inte så enkelt som jag trodde att bara gå och köpa stövlar. Efter att ha ringt runt till varenda skoaffär och mailat leverantörer i USA fick jag nog. Dessa stövlar verkade vara slut överallt! När jag ringde till Timberlandbutiken för andra gången fick jag dock rådet att komma dit kl 16 för då skulle de KANSKE få en leverans. När vi kom dit var det fullt med folk i butiken. Men stövlarna hade kommit in! Som tur var så var det ingen som hade hunnit norpa mina 38:or!!


Lite mörkare än på produktbilden men det gör inget

När det ser ut såhär utanför måste man ha ordentligt på fötterna!
Annars får man göra som katten, stanna inne.

4 kommentarer:

FatherofLudvig sa...

inzoomad påse+inzommad stövel+utzoomad katt=modeblogg?

sara sa...

Supersnygga vinterskor!
Ett mycket bra kap.
ha en go weekend/sara

Keeya sa...

Så sant och gratis till snygga skor! :) Kag köpte enkla svarta men ack så sköna, varma och vattentäta skor har jag jag inte haft sedan jag var barn! hehe :) Kramis

Caroline sa...

Ha ha, hörru Father of Ludvig, värst vad du kan mycket om modebloggar! Tack - ha en skön helg!