tisdag 13 januari 2009

Tusen nålar och en sömnlös nattt

Igår var jag i butiken där jag köpte min brudklänning för att lägga upp klänningen. När jag hade klivit i den så frågade jag hur lång tid det skulle ta. Sömmerskan tittade på min klänning lite hastigt och sa "En kvart ungefär". En timme senare stod jag fortfarande i klänningen...."Oj det var visst mer tyg i denna än vad jag trodde" sa hon...Men jag fick iaf öva mig på att stå stilla i över en timme i brudskorna. Skönt? Sådär.....tårna domnade efter ett tag....Och sen började tänka på att jag ska knäböja i kyrkan ju. Hur ska det gå?? Får bli mycket yoga innan....

Sov oroligt inatt och när jag blev väckt 07.15 imorse kändes det som jag hade klibbigt grus i ögonen...Upp för en stärkande powerwalk. Sen ringa samtal och fixa med företaget.

Pratade med prästen idag. En rätt cool kvinna faktiskt. Exakt 1 månad kvar....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Frågade du om hur hon står ifrågan om att din far ska gå med dig?

Maximus sa...

Ok jag ska ge dig ett bra tips.....Gör som klanen Rubarth och gift dig i sandaler och sitt på stolar under hela vigseln. :-)