lördag 11 september 2010

Höstshopping!

Jag shoppar ganska mycket till Isabelle, det är ju så kul! Men tyvärr finns det inte så jätteroliga barnaffärer i Malmö. Så det blir mycket H&M och Lindex. Men nedan ser ni lite nytt som Isabelle fick av sin pappa när han var i Göteborg häromveckan.


Lila kläder från Mexx. Kolla in jackan, är den inte för söt! Det gjorde pappa bra - alldeles på egen hand! Och så en fin träningsbody nu när vi går på mamma/babygympa plus en liten gympapåse som hon kan ha skor i när hon är större! Gud så sött!


Nu i veckan var mamma Caroline också tvungen att köpa lite nytt. Kofta från Vero Moda och en oversize t-shirt från Gina Tricot. Verkar som det blir mycket grått i höst!


Jag shoppade också nya pyjamasar till Isabelle. H&M har lätt de bästa pyjamasarna, och de är billiga också vilket är bra eftersom lilla gumman växer så det knakar! Stl 68 nu!

Hittade en söt Hello Kitty mössa och en liten tunika som är jättefin till jeans. Galgarna och ramen är från Åhléns, det fanns rosa galgar också men denna färgen passar bättre i hallen. Allting kan ju inte vara rosa :-)

1 kommentar:

ellenojag sa...

Ja jag tror tyvärr hösten har kommit till Malmö, i somras kommer jag ihåg hur jag saknade hösten, men det måste varit tillfällig sinnesförvirring, jag vill ha sommar IGEN!
jackan var ju underbar btw!!!