söndag 8 mars 2009

Girls, girls, girls

Idag har jag grym träningsvärk i låren efter att ha kört ett intervallpass igår...Puh! Försöker att bättra på flåset och formen ordentligt nu! Ja, efter den extremt tråkiga lördagen jag hade igår så är söndagen lite bättre. Har blivit bjuden på en fika på stan av min man eftersom det är Kvinnornas dag idag! Passande nog är han just nu helt uppslukad av boken "Män som hatar kvinnor", jag har tvingat honom att läsa den innan vi går och ser den på bio!

Foto: Knut Koivisto
Lisbeth Salander, en sann hjältinna som vi kanske kan hämta lite inspiration från även om hon inte finns på riktigt...

Annars tycker jag att vi kvinnor ska ge oss själva en klapp på axeln idag och tänka på det vi har åstadkommit hittills i livet. För i vanliga fall så är man så duktig på att bara tänka på vad man INTE har lyckats med. Och så unna dig något gott att äta och något gott att dricka, det ska jag göra!

1 kommentar:

Maximus sa...

Sweetie! Jag var sjuk så det blev inget med 30 års festen heller. Håll uuuuuuut snart är det dax för århundradets inflyttningsfest hos Rubarths.
Kramar