måndag 23 mars 2009

Mardröm!

Inatt hade jag en hemsk mardröm! Jag drömde att jag gick runt i en butik och hittade en ursnygg jacka.....efter mycket velande så insåg jag att det var ett för bra pris på den för att kunna motstå. Jag gick fram till kassan och på vägen dit plockade jag på mig en scarfs också (naturligtvis kan man aldrig bara shoppa EN sak, inte ens i drömmen). När jag skulle dra mitt kort så visade sig att jag inte hade några pengar på kortet! Allt jag hade råd med var scarfsen...Hmm...jag undrar om mitt undermedvetna vill säga mig någonting....


Jag minns inte riktigt hur jackan såg ut men det skulle kunna ha varit något sådant här:

Denna är från Sonia Rykiel och skulle säkert gärna vilja bo hos mig :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

läser du mogis.se eller stinalees.se blogg?

Caroline sa...

Nej det gör jag inte men nu blev jag såklart nyfiken :-)