fredag 13 mars 2009

Dagens

Idag sov jag länge för jag kände mig helt kass igårkväll. Igen! Men tack vare god sömn och gott te så känner jag mig mycket piggare idag. Var på stan med min mamma idag. Det kliar lite i shoppingtummen nu när våren nalkas. Men jag höll mig very budget och handlade en mascara från....Maybelline! Den är helt ok även om jag föredrar YSL och Helena Rubensteins mascaror. Inhandlade även 1 st topp på Gina Tricot...nedsatt givetvis :-). Och så lyckades jag tjata till mig en tester på Cliniques nya fuktighetskräm. Tjohoo...försöker vara positiv....Bara känner mig så fattig just nu. Ja ja, jag vet jag har massor av smink och krämer och hundratals toppar och 25 par jeans och säkert 40 par skor. Meeeeen hälften av mina kläder och skor är ju faktiskt vår/sommar och ligger i ide just nu. Så det så.

Istället för att dra min egen "dagens" så berättar jag om min mammas outfit istället, det är mycket roligare!

Ärmlös polo från Annabelle, stickad tröja från Lindex, jeans Monti, stövlar Ilse Jacobsen, pälsen är vintage från Amsterdam, halsbandet är från Agdas.


Väskan inhandlades på Åhléns idag för 299 kr!! I den ligger den ratade medhavda väskan från Ask.

Kvällen har jag tillbringat med Let's Dance och mannen läsandes Stieg Larsson trilogin. Vi hann med en powerwalk också. Imorgon blir det löpning.

Sov gott




2 kommentarer:

Anonym sa...

nice väska ;) trevlig helg!

Anonym sa...

Stiligt klädd din mamma! :-) Ja, seriöst jag älskar att städa. Visst är jag rolig? ;-) Bästa städtipset? Hm, få se nu. Humör spelar ingen roll, ju sämre ju bättre städning. Favorit musik i bakgrunden och medel som luktar gott och fyller ens näsa med härlighet. Ja det var väll mina tips, haha. Tips som redan hela världen vet om. Jo, när du putsar glas och fönster gör det med toapapper. Gnid tills det försvinner, jag lovar att glaset blir skinande och man slipper ränderna. :-)