lördag 19 mars 2011

Tannagnissel, frisk luft och körslaget

Imorse väckte en vårrusig katt oss 05.30 genom att öppna lådan till nattduksbordet och riva ut grejer därifrån. Suck!! Efter att ha gett honom mat och släppt ut honom gick jag och lade mig igen. Tur nog somnade Isabelle också om och vi vaknade först klockan 8! Wow!

Vi har tagit två långpromenader och fikat med Isabelles gudmor idag. Under eftermiddagen började Isabelle bli lite kinkig, vilket inte händer så ofta. Tror att det är tänder som spökar igen. Sist sov hon bort det och jag hoppas att så blir fallet även denna gång. Men vilken härlig dag det har varit hörni! Och imorgon ska det bli varmare, gött! Nu har jag ätit och tittar på Körslaget. Tycker Gry Forsell är en riktig pingla och bär upp sin klänning med bravur! Vad tyckte ni? Ha en skön lördag!

Mys i soffan innan läggdags

3 kommentarer:

Fia sa...

Förstår inte det heller, jag bara kastar och kastar men ändå får sakerna inte plats.
Där vi bodde innan hade vi ett jätte stort förråd fullt av saker.Nu när vi flyttade till radhus finns inget förråd utan det lilla på tomten och där i har man ju gräsklippare osv.Så nu är det rensning med stort R som gäller så tjejerna kan få sitt lekrum =)

Besviken blev jag på ikea att dom hade så inte om förvaringslådor!

Att vara någons fru sa...

Ha ha ha antar att det var en katt som var billig på Blickt i morse :)

Trassel sa...

Är det inte barnen så är de djuren!

ja, jag är ju då inte expert på ullared, men det är ändå värt ett besök när man har barn kan jag tycka.
Vi köpte ett lager med våtservetter, blöjhinkspåsar och annat kul. Dessutom är kläderna till dom små billiga så vi drog till med lite basplagg till vårgarderoben.

Dessutom är det rätt kul som utflykt/socialt experiment;)